Irodai Asszisztens (diákmunka, heti 10 óra)
Szeretnél belelátni, hogyan működik egy sikeres informatikai vállalat „motorja”, az értékesítés, HR és pénzügy világa? Jelentkezz az ITware-hez, ahol nemcsak szakmai tapasztalatot szerezhetsz, hanem egy valóban támogató, jó hangulatú csapat tagja lehetsz!
Rólunk:
Az ITware több, mint 20 éves informatikai és szoftverfejlesztő cég. Izgalmas magyar és külföldi projekteken dolgozunk, a japán piacon több, mint 15 éve jelen vagyunk ügyfeleink megbecsült partnereként.
Miért jó nálunk dolgozni?
- Kiváló szakemberekből álló, jó hangulatú csapatunk van, ahol mindenkit egyenrangú tagokként kezelünk.
- Mi nem évente egyszer építünk csapatot, hanem folyamatosan építjük, óvjuk cégkultúránkat! A tulajdonosok havonta meghívják a cég összes alkalmazottját, alvállalkozóját közös ebédre valamelyik klassz étterembe, évente pedig együtt ünnepeljük az ITware születésnapját.
- A HR rengeteg jó hangulatú céges programot szervez – pl. családi napok, korcsolyázás, társasjátékozás.
- Örülünk, ha fejlődni szeretnél, és támogatunk benne. A szakmai fejlődést támogatjuk belső képzésekkel, meetupokkal.
- Hibrid munkavégzéssel dolgozunk: az ITware-nél fontos a munka-magánélet egyensúly, és a jó munkahelyi hangulat is.
- A fluktuáció nagyon alacsony, több kollégánk is évtizedek óta megbecsült tagja csapatunknak!
Szívesen csatlakoznál? Most új kollégát keresünk Irodai Asszisztens pozícióra, heti 10 órás (kétszer 5 óra) munkavégzéssel. Helyszín: az ITware budapesti irodája (11. kerület)
Rólad:
- Hallgatói jogviszonyod van valamely felsőoktatási intézményben
- Megbízható, rendszerető és rendszerben gondolkodó, kommunikatív, vidám személyiség vagy. Szívesen foglalkozol emberekkel, de az adminisztratív feladatoktól sem riadsz meg.
- Készségszinten kezeled a MS Office alkalmazásokat (Word, Excel).
- Nyitott vagy új digitális eszközök, például mesterséges intelligencia használatára.
- Angolul legalább középszinten írsz és beszélsz
Előnyt jelent:
- HR adatbázisokkal, pénzügyi dokumentumokkal, számlákkal, szerződésekkel szerzett adminisztratív tapasztalat
- HR, pszichológia, közgazdaságtan vagy marketing tanulmányok
- Office managment recepciós vagy HR területen szerzett tapasztalatod.
Feladatok:
- Dokumentumok kezelése, irattár rendszerezése, irodai dokumentumok kezelése. iratok előkeresése, szkennelése.
- Szerződések előkészítése aláírásra
- Napi posta kezelése, szortírozása, továbbítása, postai küldemények feladása
- Számlák hó eleji szortírozása, igazoltatása, továbbítása
- Önéletrajzok saját formátumba konvertálása, feltöltés adatbázisba, továbbítás
- Telefon felvétele, csomagok átvétele
- Érkező vendégek fogadása, kávéval, üdítővel kínálása.
- Iroda rendben tartása, működéshez szükséges eszközök beszerzése (szükség szerint), gondoskodás a heti gyümölcsnapra gyümölcsről szükség esetén, egyéb szükséges ételekről/italokról (víz, kávé, tej, cukor, stb.)
Ha úgy érzed, szívesen dolgoznál velünk, várjuk angol nyelvű önéletrajzod.