Irodai Asszisztens (diákmunka, heti 10 óra)

Szeretnél belelátni, hogyan működik egy sikeres informatikai vállalat „motorja”, az értékesítés, HR és pénzügy világa? Jelentkezz az ITware-hez, ahol nemcsak szakmai tapasztalatot szerezhetsz, hanem egy valóban támogató, jó hangulatú csapat tagja lehetsz!

Rólunk:

Az ITware több, mint 20 éves informatikai és szoftverfejlesztő cég. Izgalmas magyar és külföldi projekteken dolgozunk, a japán piacon több, mint 15 éve jelen vagyunk ügyfeleink megbecsült partnereként.

Miért jó nálunk dolgozni?

  • Kiváló szakemberekből álló, jó hangulatú csapatunk van, ahol mindenkit egyenrangú tagokként kezelünk.
  •  Mi nem évente egyszer építünk csapatot, hanem folyamatosan építjük, óvjuk cégkultúránkat! A tulajdonosok havonta meghívják a cég összes alkalmazottját, alvállalkozóját közös ebédre valamelyik klassz étterembe, évente pedig együtt ünnepeljük az ITware születésnapját.
  • A HR rengeteg jó hangulatú céges programot szervez – pl. családi napok, korcsolyázás, társasjátékozás.
  • Örülünk, ha fejlődni szeretnél, és támogatunk benne. A szakmai fejlődést támogatjuk belső képzésekkel, meetupokkal.
  •  Hibrid munkavégzéssel dolgozunk: az ITware-nél fontos a munka-magánélet egyensúly, és a jó munkahelyi hangulat is.
  • A fluktuáció nagyon alacsony, több kollégánk is évtizedek óta megbecsült tagja csapatunknak!

Szívesen csatlakoznál?  Most új kollégát keresünk Irodai Asszisztens pozícióra, heti 10 órás  (kétszer 5 óra) munkavégzéssel. Helyszín: az ITware budapesti irodája (11. kerület)

Rólad:

  • Hallgatói jogviszonyod van valamely felsőoktatási intézményben
  • Megbízható, rendszerető és rendszerben gondolkodó, kommunikatív, vidám személyiség vagy.  Szívesen foglalkozol emberekkel, de az adminisztratív feladatoktól sem riadsz meg.
  • Készségszinten kezeled a MS Office alkalmazásokat (Word, Excel).
  • Nyitott vagy új digitális eszközök, például mesterséges intelligencia használatára.
  • Angolul legalább középszinten írsz és beszélsz

Előnyt jelent:

  • HR adatbázisokkal, pénzügyi dokumentumokkal, számlákkal, szerződésekkel szerzett adminisztratív tapasztalat
  • HR, pszichológia, közgazdaságtan vagy marketing tanulmányok
  • Office managment recepciós vagy HR területen szerzett tapasztalatod.

Feladatok:

  • Dokumentumok kezelése, irattár rendszerezése, irodai dokumentumok kezelése. iratok előkeresése, szkennelése.
  • Szerződések előkészítése aláírásra
  • Napi posta kezelése, szortírozása, továbbítása, postai küldemények feladása
  • Számlák hó eleji szortírozása, igazoltatása, továbbítása
  • Önéletrajzok saját formátumba konvertálása, feltöltés adatbázisba, továbbítás
  • Telefon felvétele, csomagok átvétele
  • Érkező vendégek fogadása, kávéval, üdítővel kínálása.
  • Iroda rendben tartása, működéshez szükséges eszközök beszerzése (szükség szerint), gondoskodás a heti gyümölcsnapra gyümölcsről szükség esetén, egyéb szükséges ételekről/italokról (víz, kávé, tej, cukor, stb.)

Ha úgy érzed, szívesen dolgoznál velünk, várjuk angol nyelvű önéletrajzod.

Vélemény, hozzászólás?

Az e-mail címet nem tesszük közzé. A kötelező mezőket * karakterrel jelöltük

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.

Ajánlatkérés

Vegye fel velünk a kapcsolatot telefonon, vagy töltse ki az alábbi űrlapot, és megkeressük megadott elérhetőségein. Minden kérdésre igyekszünk 1-3 munkanapon belül válaszolni.