Hatékony rendeléskezelés kulcsa: automatizálás

Az építőipar az elmúlt években olyan tempóban dübörgött, mint egy gőzmozdony, a többféle állami támogatásnak hála, rengetegen kezdtek el építkezni mind a magán mind az üzleti szektorban. Ennek köszönhetően az építőipari cégeknek olyan tempóban kellett haladniuk a rendelések feldolgozásában, mint egy Forma-1-es pilótának a pályán. A megnövekedett vásárlások miatt Partnerünknek szüksége lett egy olyan rendszerre, ami segíti a kollégákat az adminisztrációs munkában, hogy több idejük jusson új üzletek behozására és a forgalom növelésére.

epitoipar_digitalizacio

Hogyan gyorsítsuk fel a rendelések feldolgozását anélkül, hogy hibáznának a kollégák? Ezzel a problémával keresett meg minket a magyarországi piac egyik meghatározó építőanyag kereskedelmével foglalkozó cége.

Építőanyag kereskedelmmel foglalkozó ügyfelünk olyan volt, mint egy építkezés előtt álló ház. A rendelések gyors, pontos és hatékony feldolgozása volt a sikerük kulcsa, de sajnos ez a folyamat gyakran akadozott és elvitte az értékes időt a többi munkafolyamattól.  Éppen ezért kerestek meg minket, hogy legyünk mi számukra az az építési vállalkozó aki felépít egy olyan rendszert, amivel automatizálhatják a rendelések feldolgozását.

Digitalizációs megoldásunk

A korábbi manuális folyamat magában hordozta a hibázás lehetőségét, és felemésztette az értékesítési kollégák drága idejét. Az új, automatizált folyamatot “Áttöltő” projektben valósítottuk meg, ami egy olyan Java alapú alkalmazás, ami automatikusan az ügyviteli rendszerbe emeli a rendeléseket, így tehermentesítve az értékesítési kollégákat.

Az Áttöltő rendelkezik a webshop és az ügyviteli rendszer szükséges adataival, így a rendelések automatikusan egyik rendszerből a másikba transzformálhatók, és egy esetleges adathiba esetén az értékesítők azonnal értesülnek, és azt időben kezelni tudják.

Parternünk az elmúlt években rájött, hogy mindenképpen szükséges fejlesztenie az ügyviteli rendszerét, hogy minél jobb szolgáltatást tudjon nyújtani a vásárlóinak. Ezzel az automatizálással az értékesítési kollégáik olyanok, mint az építkezések vezetői, akik új üzleteket hoznak be és növelik a forgalmat.  Az a folyamat, ami korábban 1 napot vett igénybe, most megszűnt és a rendelések a rögzítés pillanatában bekerülnek az ügyviteli rendszerbe. A jövőben tervezik továbbfejleszteni az Áttöltőt, hogy még több időt takaríthassanak meg és még több üzletet hozhassanak be.

Jövőbeni tervek – Miért fontos az automatizálás a vállalatoknak?

Egy ilyen automatizált “Áttöltő” program létrehozása szinte elengedhetetlen volt Partnerünk növekedéséhez. Támogatást nyújt az üzleti folyamatok automatizálásában, az adatok rendszerezésében, a hatékonyabb döntéshozatalban és a pénzügyi kontrollingban.   Segít időt és pénzt megtakarítani, valamint javítják a hatékonyságot és a minőséget. Az Áttöltő projekt is egyfajta ügyviteli rendszer, amely segíti ügyfelünk rendeléseinek automatikus feldolgozását és az adminisztrációs munkájukat is megkönnyíti.

Vélemény, hozzászólás?

Az e-mail címet nem tesszük közzé. A kötelező mezőket * karakterrel jelöltük

Ez az oldal az Akismet szolgáltatást használja a spam csökkentésére. Ismerje meg a hozzászólás adatainak feldolgozását .

Ajánlatkérés

Vegye fel velünk a kapcsolatot telefonon, vagy töltse ki az alábbi űrlapot, és megkeressük megadott elérhetőségein. Minden kérdésre igyekszünk 1-3 munkanapon belül válaszolni.